fucking jävla åmål



hallojsan.
idag har det var en riktig mysdag med familjen, om bara varenda dag kunde vara såhär ?
jag och ikka har även bytt julklappar med varandra, och jag fick en Onepice som jag har önskat mig , jag verkligen älskar den ! så gosig och såååå snygg ! bilder kommer.
jag tycker det är så mysigt och ha mormor här hemma hos mamma förresten, hon är så go och underbar.
imorgon ska jag börja försöka bygga ihop tatueringen jag ska göra för min mormor för och verkligen visa att hon verkligen är hela min värld för mig. jag skulle verkligen ge den kvinnan allt på denna jord om jag bara kunde.
Nu ska jag avsluta här och krypa ner på en hård madrass och spana på Jägarna 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0