Kusinmys



jag bjur på bilden på mig och min kära.

jag och jannicke har glidit runt i Ed,bäckefors och nu kom vi tillbaka till Mellerud.
inte för att det var så ansträngande men jag är då i alla fall helt slut i hela kroppen,
kanske en förkylning påväg?  i dont hope so..
Till helgen vill jag och min kvinna jannicke hitta på en massa bus, men vad ? ja det vet vi inte än. men snille som jag är så brukar jag allt komma på något faktiskt.
det har vart så mysigt och ha jannicke här de dagar som hon har vart hos mig, hur tomt kommer det inte vara sen när hon drar egentligen?
jag får helt enkelt tjata på henne så hon flyttar hit, för hur kul hade inte det vart då ?!
nu ska jag ta min gosevovve och lägga mig under mitt goa duntäcke.
skola i morrn, jipi 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0