Tagga Karlberggymnasiet !



Ush vad jag är nervös, jag är helt illamående!
Som sagt idag ska jag till karlberg och kolla in gymnasiet, för jag kanske ska flytta till åmål.
och jag är en människa som inte driket älskar och pendla.
så det måste nästan bli så om jag ska flytta till åmål.

jag känner kanske 2 pers på skolan, så jag är lite nervös va.
ska gå dit själv, och sätta mig i en helt främmande klass och följa dem i några timmar.
och dem är 18 st ! i min klass nu är vi typ 9 ?

och så är det dära första intrycket som räknas,
jag vet ju vad mellerudarna tyckte om mig när jag först kom dit. så vill inte att dem i åmål ska uppfatta mig så heller. men den risken är nog ganska så stor ! haha
så jaa... vafan ska jag ha på mig då?
kanske min nya jeansskjorta? elller ? ååå fy vad jag är nervös . ne nu får jag avsluta detta inlägg.
önska mig lycka till !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0