...

Jag vet att jag har Slarvat något fruktansvärt med mitt bloggande! Men det känns som mitt lilla liv inte får någon lugn och ro alls just nu, hela förra veckan var fullbokad med massa olika saker, även fast jag har lov nu så är även denna vecka lika tight med tid, men det två senaste dagarna har jag faktiskt försökt att lägga allt åt sidan och tänka lite mer på mig själv, och umgåtts med folk som står mig nära, Isak har vart en fruktansvärt stor hjälp! Han har tvättat, tagit hand om tila hela dagarna, lagat alla dagens måltider, och kollat till mig konstant så att är allt är okey, på senare tid ser han verkligen hur jag mår och hur utmattad och trött jag är på allting, och det är sånna här dagar jag verkligen uppskattar hans hjälp så jag kan få vila upp mig och samla ihop mig själv igen! Jag ska försöka blogga så gott jag bara kan, jag älskar ju trots allt att få blogga och grejer, så ja snart får man hoppas att jag kommer på bloggbanan igen, men nu vet ni i alla fall Hur saker och ting ligger till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0