Nice shit



idag har jag tillbringat några timmar i skolan, och haft rödakorset på besök. och fick oss en liten snabb utbilning i hjärt och lungräddning.
Sedan när jag kom hem så har det verkligen vart full rulle.
jag fick ett jävla ryck och började greja och pyssla om i lägenheten. jag vet inte vad det är men jag har börjat få ett stort intresse för inredning. jag fick hem en massa olika prydnadsaker och lyktor idag, så jag har grejat runt som tusan! ni skulle bara se mitt kök just nu, KAOS
det ända rummet jag är nöjd med just nu är min hall, den ser precis ut så som jag vill ha den.
köket och vardagsrummet är mitt projekt just nu. jag är snart klar.
jag ska testa med lite möblering i morrn också så hoppas det blir pricken över i:et.
När saker och ting börjar likna så som jag vill ha det lägger jag ut bilder! kanske jag kan lägga ut en liten tjuvkik redan imorrn om tid finns över?

p,s bilden är tagen på min stökiga garderob i vintras. mitt favvostället i lägenheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0