Right now

Idag har jag burrat ner mig så gott i mitt älskade duntäcke, jag har även njutit av en lång varm dusch, tagit tag i mitt stora berg med disk. Nu väntar jag på att ugnen ska bli varm så jag kan lägga in vitlöksbaguette! Det blir ju extra smaskigt till mitt älskade big brother. Så då ska jag och lilla tila ligga och gotta oss redigt sen, fast hon får såklart tugga på sitt gigantiska grisöra. Ibland är det gott och få ha egentid och bara vara, njuta för stunden och skita i allt! Och ikväll är det verkligen en sådan kväll. Jag önskar att jag kunde få ha fler sånna här kvällar. Och bara få varva ner liksom! Inte ens mina jobbiga tankar som plågar mig varje dag existerar inte ens just nu, fucking love it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0