The biggest blogger

haha åå jösses... vart ska jag börja?
jag stör mig på dessa små tjejer som är statistik kåta på sina bloggar.
"yes snart är jag med på bloggtopplistan"
och så går jag sedan in på deras blogg för och kolla om detta stämmer..
och självklart gör det inte det.. 16 besökare om dagen..
hur får dom de till att man snart hamnar på bloggtoppen?
haha ja jag fick mig ett gott skrattanfall när jag såg detta.

det när nästan så att jag är sugen på och starta en helt ny blogg, heeelt om från början,
och bara se om jag kan få tusen gånger mer besökare än dem,
men då lär jag väll få lägga ut naken bilder, och en massa hatinlägg och bara spela kissie helt enkelt.
men visst är det lockande och bara se om jag kan !
skriver jag helt ärliga inlägg och är totalt mig själv så kan det ju hända grejer!
huuum sugen på och testa är jag allt !


ska jag utmana mig själv tro?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0