En tight emelie



idag saknar jag lite lätt den dära "tighta" spinkiga, kurvlösa emelie
jag saknar mina smååsmååå bröst, som jag tryckte upp till hakan för och få dom se större ut.
jag saknar min åtsittande mage som jag då trodde att jag hade hur många bilringar som helst.
jag saknar mina tighta lilla rumpa och ben, som jag då trodde var lika slaffsiga som en pizzadeg.
jag saknar och vara 14 helt enkelt.
nu sitter jag här med en röv full med celluliter , har stora tuttar som hänger ner till knäna och en mage full med bilringar som jag lätt skulle kunna skänka bort till någon behövande.

men det är en grej jag inte saknar.
och det är att jag aldrig kände mig kvinnlig.
jag hade ingen rumpa och visa upp, jag hade inga stora bröst som tog till sig uppmärksamhet hos grabbsen.
jag kände mig jätte utanför, alla mina kompisar hade fått mens och var i full gång med hormoner och utveckling.
och här var jag som bad och få mens för det var då jag trodde att mina kurver skulle sätta fart.
och visst gjorde det tillslut.. men det tog sin lilla tid, sisådär 4 år. haha se på mig nu liksom..
har dock fortfarande ingen röv , men resten har jag så det räcker och blir över.
men vet ni vad? jag känner mig äntligen kvinnlig, jag känner mig äntligen "normal".
jag känner mig frisk på alla vis. och det är jag jätte glad över, tack pizza, thaimat och tacos <333 haha
men det jag vill komma till mina kära vänner är att, det finns folk där ute som är jätte osäkra på sin kropp, och det finns folk där ute som väntar fortfarande ivrigt på att de "kvinnliga kurvorna" ska dyka upp.
jag vet precis hur ni känner, jag har själv vart där. och jag har själv känt mig så som ni gör.
och jag har känt mig utanför när mina kompisar hade större bröst än mig, och jag fick typ gå till barnavdelningen när jag skulle handla bhar, men stå på er ni är alla lika fina, och en dag kanske turen är på eran sida.
ge aldrig upp som sagt, och alla ni som vill operera er och fixa till erat problem så finns jag där också för er, alla kan inte få det så kallade "kvinnliga kurvor" , och självklart förtjänar alla att må bra och känna sig fin och underbar.
alla borde faktiskt göra det , även om du skulle vart tjock,smal, kort eller lång, rövlös eller bröstlös.
men glöm inte bort att ni alla är fina på erat egna lilla sätt. det är lätt att man glömmer bort i dagens läge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0