fuck allt brooor




killar är svin
och vi tjejer är så korkade som hela tiden tror att svinen kan ändra på sig. och därför stannar vi kvar och blir sjukt ledsna när dom ytterligare sårar oss en gång till senare. vart finns drömprinsen som finns i filmer?
ta hit han är ni jätte snälla, jag syftar nu inte bara på pojkvänner och ex, alla killar av alla slag handlar det om.
de lovar och lovar, men inte ens hälften är sant, och håller. de skriver och flörtar med dig, men glöm inte bort att han skriver med minst 4 tjejer till.  han sktiver till dig att du är hans föralltid, men sedan låg han med någon random i helgen. såååå oj vad mycket kärlek det måste finnas till dig, jag lovar jag skulle kunna skriva en bok om killars löjliga jobbiga falska beteende, vi tjejer är inte så duktiga vi heller. men faaaaan vad trött jag är på det motsatta könet. japp jag erkänner, jag håller på och bli en stor manshatare. kan ni ha era jävlar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0