hej hej jag är bara 18år

jösses vilken nyår.
jag ha tappat räkningen så många timmar jag har spenderat på toan, men senast jag hade koll var jag uppe i 7 fucking jälva timmar! det var i alla fall trevligt hos krister, jag var kanske lite dryg men jag hade mycket och oroa mig för. när jag väl kom hem vilket var runt 3 tiden så blödde jag som en gris från pannan.
har fått mig ett litet jack i pannan, jag ser ut lite ut som harrypotter, men det är ju snyggt det med..
frågan är ju bara hur jag lyckades få det? för jag la då inte märke till det, måste fått det påvägen hem?`hmm
nu ska jag packa ihop väskan och bege mig till ED och hälsa på släkten, sedan vidare hem till mellerud.

bilder och film kommer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0