sena kvällar, med bra vänner och trevlig musik



Mina kära vän tommy från åmål och min andra kära vän sanna från tibro, ringde helt plötsligt och berättade att dom var i mellerud, då sötnosarna kom upp till mig och vi tjötade en massa bra saker. tycker det är så kul när åmålsborna vågar ta sig hit och hälsar på, det värmer i mitt hjärta vill jag lova. underbar människor detdär
nu ska jag ladda ner en bra film, sedan ta min vovvis under armen och sova, japp ikväll ska jag njuta extra mycket av att sova själv. varför klaga över att det är jobbigt och sova ensam när man får hur mycket plats i sängen som helst, och kan sova hur länge som helst utan att bli väckt av snarkande och en jobbig pojkvän som knör brevid än, ne ikväll jag som sagt njuta av att det är bara jag och tila, p.s jag älskar min hårboll jätte mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0